måndag 17 juni 2013

Matningsset i 100% ekologiskt certifierad bambu


Det är bra om man kontrolläser sina texter till butiken. Insåg just att jag hade råkat skriva "Matningsset i ekologiskt certifierad baby".. Oj! Det lät inte bra :-D Jag skulle skriva "ekologiskt certifierad bambu".
Skyller på tröttheten, är ju småbarnsförälder och lillebror tycker om att vakna tidigt :-)

Passar på att tipsa om just våra fina matningsset i 100% ekologiskt certifierad bambu som innehåller en skål och två matningsskedar. Perfekt till en baby som ska få sina första smakportioner. Ett hälsosamt, hållbart, ekologiskt och roligt alternativ till skedar och skål i plast.

Finns hos oss på Lapland Eco Store! ---> LÄNK!

4 kommentarer:

  1. Hej Sara!
    Tack för din kommentar på www.pure-me.se. Tack vare den hittade jag fram till din helt underbara butik. Självklart var jag tvungen att genast lägga till Lapplan Eco Store i min lista över ”butiker jag gillar”.
    Vi hörs snart!
    Liv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Liv!

      Så roligt att du hörde av dig!
      Jag har lagt till dig här på sidan av bloggen :-)

      Ha en fin eftermiddag! Vi hörs!

      Sara

      Ps. Skicka gärna mailet som vi pratade om!

      Radera
  2. Är det där en ecohaklapp? En sån modell på plastfri haklapp vill jag köpa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!

      Jag vet inte vad det där är för haklapp men jag ska kolla upp det. Letar redan efter en liknande haklapp :-)

      Sara

      Radera

Tack för din kommentar! Den kommer att granskas innan den publiceras.